Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Wijnjewoude, Nederland van Anne-lys Herder - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog - Reisverslag uit Wijnjewoude, Nederland van Anne-lys Herder - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog

Blijf op de hoogte en volg Anne-lys

05 September 2012 | Nederland, Wijnjewoude

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog een week en dan gaan Petra Jongsma en ik ons avontuur aan. Op 11 september stappen we in het vliegtug voor een reis naar Australië. Petra blijft hier twee maanden waarna zij terug gaat naar Nederland. Ik ga na drie maanden door naar Nieuw Zeeland. We hebbn er beide erg veel zin in en kijken er dan ook naar uit.

Groetjes,

Anne-lys en Petra

• 05 September 2012 - 18:51

Jitske:

He Anne-lys,

Het is bijna zover, wauw. Zijn jullie/Ben jij erklaar voor?
    Ik kan niet wachten te lezen over jouw avonturen.
    Goede reis.
    dikke tût, Jitske

• 05 September 2012 - 20:00

Hieke:

Leuk dat jullie deze site gaan bijhouden! Een hele mooie reis toegewenst! xx

• 09 September 2012 - 21:30

Hillie:

Je staat bij de favorieten,ga vaak kijken wat je allemaal beleeft .Nog twee nachtje slapen en dan gaat het beginnen tot dinsdag ,groetjes Hillie

• 10 September 2012 - 10:36

Nynke En Anno:

Hoi Anne-lys

Morgen is het dus zo ver het spannende avontuur gaat beginnen. Echt super dat jij zoiets aandurft.
    Anno en ik wensen jou heeeeel veel reisplezier

Liefs Ons

• 10 September 2012 - 11:26

Gelske:

Nog maar 1 nachtje!!! Spannend hoor. Hoop dat we hier veel mooie verhalen kunnen lezen.
    Heel veel plezier! Groetjes ons

• 10 September 2012 - 14:09

Klaasje:

Wordt de reis van je leven!
    Veel plezier en geniet ervan!

No Worries!

• 11 September 2012 - 16:49

Maaike:

Vanmiddag met een uur vertraging vanaf Schiphol vertrokken. Ik was trots op je toen ik je daar zo zelfverzekerd en vol enthousiasmse zag vertrekken. Geniet er van!!

• 12 Oktober 2012 - 16:39

Marina:

Hoi

Veel plezier in Australie! Dus jullie zijn nu alweer een maand in Australie?

Groetjes Marina (ex collega van Petra)