Welkom op mijn blog - Reisverslagen van Anne-lys Herder - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog - Reisverslagen van Anne-lys Herder - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog een kleine week en dan gaan Petra Jongsma en ik ons avontuur aan. Op 11 september stappen we in het vliegtug voor een reis naar Australië. Petra blijft hier twee maanden waarna zij terug gaat naar Nederland. Ik ga na drie maanden door naar Nieuw Zeeland. We hebbn er beide erg veel zin in en kijken er dan ook naar uit.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!


Groetjes,

Anne-lys

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2013

Home sweet home

30 Januari 2013

Terug op het noordereiland

19 Januari 2013

Genieten

01 Januari 2013

Happy New Year!

19 December 2012

Australie - Nieuw Zeeland
Anne-lys

Een 5 maandse reis door Australië en Nieuw Zeeland

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19933

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 10 Februari 2013

Welkom op mijn blog

Landen bezocht: